چند عکس از کوچه ای در تری دی مکس 3Ds MAX

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

چند عکس از کوچه ای در تری دی مکس 3Ds MAX


نرده پنجره

نرده تراستون میخواهید این شکلی باشه؟!

کوچه خاطره ها

کوچه پله ، پله خوبه چون ماشین توش نمیاد ، بده ، برا پیرها و بچه ها و بارش برف و سرسره بازار !

غروب

غروبش هم لابد این ریختی میشه.

درباره 3Ds MAX تری دی مکس و AutoCAD دوستان سوال داشتین در حد توان میتونم جواب بدم .

جالبه : تا حالا کسی رو ندیدم تو سه بعدی اتوکد مثل خودم ماهر باشه.

در تری دی مکس هیچ ادعایی نمیتونم فعلا داشته باشم چون واقعا دریاست و خیلی ها ماهرند و مشغولند.



نظرات شما عزیزان:

آرزوپورداد
ساعت17:16---20 آبان 1392
سلام من خیلی دوست دارم تری دی مکس یاد بگیرم اما وقتشو ندارم برنامه ای هست که تو خونه با اون یاد بگیرم
پاسخ:متن پیام شما دوست عزیز در وب سایت313delavar.LoxBlog.Com: سلام من خیلی دوست دارم تری دی مکس یاد بگیرم اما وقتشو ندارم برنامه ای هست که تو خونه با اون یاد بگیرم سلام بله برنامه های آموزشی زیادی از شرکتهای مختلف داخلی و خارجی به زبان فارسی و انگلیسی وجود دارند که بصورت فیلم نحوه کار با تری دی مکس رو یاد میدن من خودم از نرم افزارهای آموزشی پارسیان برای یادگیری استفاده کردم خوب بود. پرنیان هم هست ولی قبل از خریدشون روی بسته نرم افزار آموزشی را مطالعه کنید و سرفصلها رو بررسی کنید تا مدلسازی باکس و نربس و لاین و نورپردازی و متحرکسازی و کار با دوربین و رندرینگ و انیمیشن سازی ومتریالها و دیگر مفاهیم اساسی در آن باشد و از خرید نرم افزارهای آموزشی ای که فقط چند پروژه ساده را انجام داده و آموزش میدن اجتناب کنید چون چیز زیادی یاد نمیدن و فقط تله پوله. ممنون از نظری که برام گذاشتید و توجهی که به مطالب داشتید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اتوکد و 3 بعدی و دانلود، ،
:: برچسب‌ها: تری دی مکس, AUTOCAD اتوکد , 3Ds MAX,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : یک شنبه 12 خرداد 1392
زمان : 15:27


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.